Ev salot tott!

Me a soun un zuvnot (a g'o sedz an) ed Mòdna, mo al mé dialett l'è col ed Ress, i me pareint i en tott ed Gualtér e Santa Vitoria.

A spér ca la me manéra de scréver al dialett l'è giosta, se no l'è mej che un quel'doun am spiega cm'a se screv.

Am piasress parlèr (con la posta eletronica) con i sgnor ch'i tinen adré a la Wikipedia emiliana, perché e soun nouv e an so mia fer un caz con tutt i bagai per modifichèr al pagini, ma am piasress di mòndi imparer e der na man a tott cla baraca chè, in manera c'a vegna fòra un bel lavòr.

Ghél mia un template par al dialett arzàn?

TRADUZIONE IN ITALIANO

Vi saluto tutti!

Sono un ragazzo (di sedici anni) di Modena, ma il mio dialetto è quello di Reggio, i miei parenti sono tutti di Gualtieri e Santa Vittoria.

Mi piacerebbe parlare (via email) con i "deos ex machina" di Wikipedia Emiliana, perché sono nuovo dell'ambiente e non so fare nulla con i vari tag e template, ma mi piacerebbe molto imparare e aiutare il progetto, che mi sembra molto promettente!

Non c'è un template per il dialetto reggiano?

Ciau Salva! Intànt, scusèm sa t'òja caveè al template MUD, ma quèll lè va méss sultànt in dî pagini d'l'enziclopedia, mia in quèli d'î utèint. E pò, al template par l'arzan al pô feret da per tè, magari cupiènd un pòc da quèll in mudnes e quell in bulgnes. Ciau ancòra!! --Ottaviano II 17:13, 18 October 2006 (UTC)

Risposta modifica

Ciao!

Per la verità aspettavamo qualcuno che si occupasse del reggiano. Se vuoi puoi copiare il template MUD e modificarlo in ARS, ma sto preparando un template comune per tutti i dialetti, per semplificare la vita. Anche io non è che sia il dio in terra di Wikipedia, comunque puoi chiedere a me. Ciao, Piffy 20:48, 18 October 2006 (UTC)

Grazie a entrambi modifica

...grazie a tutti per avermi accolto così calorosamente! Purtroppo non sono molto capace di lavorare con i tag di wiki, non so nemmeno da dove si parta a fare un template... Domani mi farò una cultura cercando un poì su wiki inglese e italiano qualche pagina di aiuto!

UPDATE: Fatto! :-) --Salva 17:01, 19 October 2006 (UTC)

Ho provato anche a impostare un template per il dialetto reggiano, ma mi è venuto troppo stretta la prima colonna. Qualcuno di buon cuore me lo mette a posto?? --Salva 17:38, 19 October 2006 (UTC)

Ok, ho fatto un po' di casino con lo spelling. Tutte le pagine che avevo creato con lo spelling "arZàn" sono state già cambiate in arSàn. Forse c'è rimasto un po' di rusco in giro nelle pagine con la zeta, spero non troppo.Qualcuno cambi la prima riga della home page, dove c'è la Z, io non ci metto le mani perché non sono capace... --Salva 18:49, 19 October 2006 (UTC)

Alôra... a-i-ò miss in scanzladùra 'sti dô pagini (ùn e ), a-i-ò mudificheè un po' quèst e quèst èter. S'a-i-ò sbajeè, sèintit lébber ed feèr un rollback... --Ottaviano II 20:23, 19 October 2006 (UTC)

A post, al midifichi c't'è fat i van di mondi ben. A'i'ò fat una modificheina a Template:ARS, pò l'è tott a post. Adesa aspetom al template universèl ed Piffy... A soun adré a scréver na quelch pagina d'enciclopedia, apiena i en prunti i a met chè insemm!

Template:ARS l'ân gh'é pió. Mèter Template:Variant al só pôst. --Tèstaquêdra 15:02, 4 Znèr 2007 (UTC)

Bòun Nadêl modifica

 

BÒUN NADÊL E FLÎZ ÂN NÔV
I mê miliôr augûr par un Nadêl pîn ed felizitê e un bòun 2007 su Wikipedia!!

Bòun Nadêl, Salva! --Ottaviano II 20:40, 24 Dzèmber 2006 (UTC)