Vasco Ascolini: differenze tra le versioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
+interwiki
Nessun oggetto della modifica
Riga 7:
A travers ed la frequentazioun ed la scuerta dla fotografia americana e all’aiut riçevuù dal lezion dl’universiteé ed [[Pèrma]] as confrounta con personaj comm Mulas e d'ieter.
 
L’inési ed la collaborasion con al Teater Municipel ed la citeé (1973 - 1990) al gdà mod ed prepareér un sò linguaj specéfic droveé préma per la fotografeia ed teater. Ascolini l'interpreta, con trasformasion, al spetachel e al ricrea completameint la curnisa dla sena. Sò fotografei dal spettachel ed Lindsay Kemp [[http://it.wikipedia.org/wiki/Lindsay_Kemp]] saran definidi "superbamèint espresîv". Da col punt in avanti al sarà un creser d’espressiviteé e d’emosion in tla tension ed la rappresentasion. In col contest e ambieint chè i momeint ed spettacol, specialmeint la dansa e al mimo, daran al materiel per furnir origineli emozioun visivi.
 
Al pas sucesiv al sarà l’esaurires dal raport con al teater e l’inesi d'un nov filoun rech de spunt e d’occasion. I soget nov dal so imagini e saran al “merom”, i volum dl'architetura, al coloni, al statui. Cus chè al vin vers la meteé ed i ann ’80