Flaminio Maphia
C'l artìcul chè 'l è scrit in Miranduléś |
«
Un anno è passato ma le cose son le stesse, tope in quantità nelle reste feste gangste, il party è al clou, puoi chimarlo rendez-vous mentre passa sotto agli occhi il fantastico menù. A Rude guarda quella, s'è freak come le chic, e guarda poi quell'altra, ma che bella fic, la guardo e la invito per il ballo proibito, G-Max è ben fornito, ti diverti è garantito, e allora seguimi dalla notte al dì, dimmi di sì, comincerò dall'ABC, stasera sono il re, e tu la mia regina.»
(IT)(Balla e Dalla, 1998)
«
'N an 'l è pasâ ma 'l ròbi i èṅ sèmpar qvéli, un squantèr'n ad pasri in dal resti fèsti gangste, la fèsta l'è a 'l màsim, a t pō ciamàr-al rendez-vous mént'r al menù fantàstic al s pasa sót a i òć. Vê Rude guàrda qvala là, l'è freak cum le chic, e pò guàrda cl'atra là, ma ag bèla fig, a la tîṅ 'd òć e a l'invîd p'r al bal pruibî, G-Max 'l è mis bèṅ lè, ta t divertìs a t al garantìs, dònca tîṅ-'m adrē da la nòt a 'l dè, a tacarò da 'l ABC, stasìra a sòṅ al rè e tè la mè regìna.»
(MUD)
I Flaminio Maphia (a s lèś [fla'mi:njo 'ma:fja] in itagliàṅ) i èṅ un grup rap e hip hop uriginàri 'd Róma. I sò mémbr'r i èṅ G-Max (Massimo Rosa), Rude MC e Booster G. Insém a i sardagnōi La Fossa i aṅ anc dâ vita a la crew Patto di Sangue.
In dla sò caréra, da 'l 1994 in avànti, i aṅ fat vgnir fóra sinc àlbum e na racòlta e di sìngui quài Balla e Dalla, Ragazze acidelle e Che idea!.
Discugrafìa
Àlbum
- 2011 – Il ragazzo d'oro
- 1996 - RestaFestaGangsta
- 1998 - Italy's Most Wanted - (Cd club)
- 2001 - Resurrezione
- 2005 - Per un pugno di euri
- 2006 - Videogame
Racòlti
- 2010 – Er mejo